RSS

Daily Archives: November 17, 2016

Որպես Սեբաստացի իմ գործունեության և նախաձեռնություների մասին

Ես այս տարի մասնակցել եմ նախագծերի, ֆլեշմոբների և ծրագրավորման դասերի:

Ես սիրում եմ նախագծերով աշխատել: Նախագծերն ինձ համար շատ հետարքրքիր են, և ես դրանք հաճույքով եմ անում: Հիմա պատրաստում եմ իմ անհատական նախագիծը սպորտային մեքենաների մասին: Ամեն անգամ նյութ պատրաստելիս մի նոր բան եմ սովորում և հաճույք եմ ստանում:

Ամեն ամիս լինում է մեկ կամ երկու ֆլեշմոբ: Ես դրանց միշտ մասնակցում եմ: Ինձ դուր է գալիս ֆլեշմոբ կատարելու ձևը, գաղափարը, ուսումնասիրություններ անելը, ընտանիքի անդամների հետ անելը և նույնիսկ այն զգացողությունը, որն ունենում ես, երբ ֆլեշմոբը ավարտում ես և ուղարկում:

Շաբաթը մեկ անգամ ես գնում եմ ծրագրավորման դասերի: Այնտեղ սովորում եմ ծրագրավորել: Այն ինձ շատ է հետարքրքրում է: Նույնիսկ մի կայք եմ ծրագրավորել՝ այստեղ (սիրուն տեսք ունի միայն լայն էկրանների վրա): Եթե ես սպորտային մեքենա արտրադրող չդառնամ, ուրեմն ծրագրավորող կդառնամ:

 
Leave a comment

Posted by on November 17, 2016 in Մայրենի

 

17/11/16 homework

  1. A lemon

An omelet

An ice cream

A burger

An egg

A sandwich

Some butter

An onion

Some bread

A grape

Some juice

 

  1. The weather is nice today.

The Smiths are on holiday.

Is this Tom’s cat?

Ben is in New York.

Where is the hotel?

Dad is in the kitchen.

We are from Italy.

The blue bag is yours.

There is some cheese in the fridge.

 

  1. Where is the supermarket?
    Is this a lobster?
    Are the Pyramids in Egypt?

My mom is an artist.

The children are in the garden.

I haven’t got an umbrella.

The apple in my bag is fresh.

Ben has got a new digital camera.

The black dog is ours.

Ann’s brother is a doctor.

 

 
Leave a comment

Posted by on November 17, 2016 in English

 

17.11.16 տնային

img_07451img_07471img_07481

 
Leave a comment

Posted by on November 17, 2016 in Մաթեմատիկա

 

Կայծակ

lightning_safety_300

Կայծակը առաջանում է ամպերում: Ամպի ներքևում լինում է տաք օդ, իսկ վերևում՝ սառը: Սառն ու տաք օդը ձգում են իրար, և առաջանում է կայծակ, որը հսկայական ուժի էլեկտրա էներգիա է: Կայծակը այնքան ուժեղ է, որ եթե խփի տան տանիքին, տունը կկիսվի:

Տների տանիքների վրա դնում են երկար երկաթյա ձող, որի մի կողմը միացնում են հողին: Երբ կայծակը է լինում, երկաթյա ձողը պաշտպանում է տունը՝ հարվածը փոխանցելով հողին:

Մենք կայծակի լույսը տեսնում ենք ձայնը լսելուց առաջ, որովհետև լույսի արագությունը     (300.000կմ/վ) ավելի մեծ է քան ձայնինը:

Ինչպես կայծակից պաշտպանվել

Եթե փոթորիկի ժամանակ դուք դրսում եք, չի կարելի մոտիկ կանգնել մենակ ծառերին, մետաղյա շինություներին, բարձր շինություներին և ջրին: Շատ վտանգավոր է գետնին պառկել՝ երբ կայծակը խփում է գետնին, կարող է քեզ հոսանքահարել: Վտանգավոր է նաև կանգնելը: Ամենաապահովը պպզելն է:

Խմբային աշխատանք՝ Մարկ Միկաիլ և Գոռ Աղաբեկյան:

 
1 Comment

Posted by on November 17, 2016 in Բնագիտություն