RSS

Ձմեռային ճամբարի ամփոփում

27 Jan

Ձմեռային ճամբարը վերջացավ: Ես այն շատ կկարոտեմ: Հուսով եմ, որ նորից այսպիսի ճամբար կլինի:

Արդյունքը

Այս ճամբարի ես շատ նոր բաներ սովորեցի և նույն ժամանակ հաճույք ստացա: Ինձ դուր է գալիս ինտեկտուալ խաղեր խաղալ կամ նյութեր պատրաստել: Նաև մասնակցել եմ Դիջիթեքի:

Իմ համար առաջին ՚անգամներ՚

Ես այս ճամբարի ինձ համար շատ նոր բաներ արեցի: Հանդիպեցի շատ հանդիպեցի տարբեր մարդկանց հետ: Ես արաջին անգամ սահնակ քշեցի: Գնացել եմ երկու տեղեր, որտեղ երբեք չեմ եղել՝ Խնկո Ապոր գրադարան և Բնության թանգարան: Նաև մասնակցել եմ մի քանի նախագծերի:

Ինչ կուզեի փոխել

Ես ոչ մի բան չեմ ուզում փոխել Ձմեռային ճամբարում: Իմ համար այս ճամբարը եղել է անթերի ժամանակ:

Կարող եք կարդալ իմ ճամբարային օրերի մասին այստեղ:

Մասնակցություն Դիջիթեքին

Մասնակցություն բնագիտատեխնիկական,մարզական ստուգատեսներին

Այցելություն Խնկո Ապեր գրադարան

Այց Բնության պետական թանգարան

Հանդիպում կենդանաբան Կարեն Մարտիրոսյանի հետ

Հանդիպում նկարիչ Տիգրան Առաքելյանի հետ

Մասնակցություն կլոր սեղանների

Այց ագարակ

Մասնակցություն «Արի տուն» նախագծին/հանդիպում Ալին Փամբուքեանի հետ

Թատերական ներկայացում

 
1 Comment

Posted by on January 27, 2017 in Ձմերային ճամբար 2017

 

One response to “Ձմեռային ճամբարի ամփոփում

Leave a comment